JBL STAGE2 424 Car Speaker
JBL STAGE2 424 Car Speaker
JBL STAGE2 424 Car Speaker
JBL STAGE2 424 Car Speaker

بلندگو جی بی ال JBL STAGE2 424

‎تومان1,333,000

مرجع: SP00275

اسپیکر جی بی ال مدل Stage2 424

Stage2 424 جزء بلندگوهای سری Stage2 از برند جی بی ال می باشد.

این بلندگوها تجربه ای همانند کنسرت را برای ماشین، کامیون یا شاسی بلند شما به ارمغان می‌آورند.

ووفر پلی پروپیلن آنها عملکردی قوی با پسوند بسیار پایین و میدرنج محکم و تمیز ارائه می دهد.

رنگ:

تعداد:

موجود است

ارسال سریع

ارسال سریع

کلیه سفارشات کمتر از 24 ساعت ارسال میشود

ضمانت اصالت

ضمانت اصالت

تضمین قیمت و اصالت کالاهای خریداری شده به مدت یک هفته در اسپارک دیجی

بازگشت وجه

بازگشت وجه

ضمانت بازگشت وجه تا 3 روز

کیفیت ارسال

کیفیت ارسال

شما سفارش خود را بدون هیچ گونه آسیب دیدگی دریافت می کنید

بلندگو گرد ماشین جی بی ال JBL Stage2 424

تابحال به این موضوع فکر کرده‌اید که در چه موقعیتی از گوش دادن به موسیقی نهایت لذت را برده‌اید و خاطره‌ای زیبا و بیادماندنی در ذهن شما ثبت و ضبط شده است؟ بدون شک لحظاتی که در خودرو حضور داشته‌اید و در حال سفر بوده‌اید، در حالی که از تماشای مناظر دیدنی غرق لذت شده‌اید، موسیقی در حال پخش در آن لحظه خاطرات زیبا و بیادماندنی را در ذهن شما ثبت کرده است. به طوری که هرگاه به آن موسیقی گوش می‌دهید، خاطرات اون لحظه‌ در ذهن خود مرور می‌کنید. به همین دلیل است که بسیاری از افراد دوست دارند که در زمان حضور در خودرو و سفر کردن موسیقی‌های مورد علاقه و خاطره‌انگیز را گوش دهند و از مسیر لذت ببرند. اسپیکر جی‌بی‌ال مدل Stage2 424 یک اسپیکر حرفه‌ای برای خودرو است که می‌تواند با کیفیت بالای خود لحظات بیادماندنی از گوش دادن به موسیقی را برای شما رقم بزند.

اسپیکر جی‌بی‌ال مدل Stage2 424 محصولی است که می‌تواند لحظات در کنار هم بودن در خودرو را چه در حال سفر باشید چه در حال یک گردش چند ساعته در خیابان‌های شهر، به لحظاتی خاطره‌انگیز و زیبا تبدیل کند. اما ممکن است در بعضی موارد که دوست داشتید موسیقی مورد علاقه خود را با صدای بلند گوش دهید، با زیاد کردن صدا شاهد این موضوع بودید که کیفیت آهنگ به شدت افت کرده و چیزی به جز یک صدای گوش خراش و آزاردهنده به گوش نمی‌رسد. برای اینکه با چنین اتفاقی روبرو نشوید باید یک اسپیکر حرفه‌ای برای سیستم صوتی ماشین خود انتخاب کنید که در این مواقع شما را ناامید نکند.

یکی از عواملی که می‌تواند باعث افت کیفیت موسیقی با زیاد کردن صدای آن شود، اسپیکرهای فابریک خودرو هستند. این اسپیکرها توان و کیفیت محدودی دارند و در صداهای زیاد دچار اعوجاج و افت کیفیت شدید می‌شوند. اسپیکر جی‌بی‌ال مدل Stage2 424 می‌تواند به راحتی جایگزین اسپیکرهای فابریک در انواع مدل خودروها شود تا با رفع این مشکل شرایطی را به وجود آورد که سرنشینان خودرو بتوانند به موسیقی مورد علاقه خود با کیفیت بسیار خوب گوش دهند. این محصول که توسط برند مطرح و معتبر JBL طراحی و تولید شده است از مزایا و قابلیت‌های مهمی برخوردار است که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

شفافیت صدا در اسپیکرهای خودرو به این معنی است که افراد می‌توانند صداهای موجود در یک موسیقی را به راحتی تفکیک کنند و این صداها را با کیفیت خوب و بدون کوچک‌ترین نویز یا صدای مزاحم بشنوند. اسپیکر جی‌بی‌ال مدل Stage2 424 نیز به گونه‌ای طراحی شده است که شفافیت صدای خوبی دارد.

سری Stage در اسپیکرهای JBL یک ویژگی اساسی و مهم دارند که قیمت اقتصادی و مناسب آن‌ها است. این شرکت در طراحی اسپیکرهای این سری تلاش کرده است که در عین حفظ و ارتقاء کیفیت محصولات، قیمت عرضه آن‌ها را در حد مناسب و اقتصادی نگه دارد تا افراد بیشتری بتوانند از کیفیت خوب اسپیکر جی‌بی‌ال مدل Stage2 424 در داخل خودروی خود بهره‌مند شوند.

برند مرجع
جی بی ال - JBL SP00275
جدول اطلاعات مقادیر
سایز 4 اینچی 10 سانتی
نوع Way2
توان خروجی اسمی 25وات
فرکانس پاسخ‌ گویی 75تا 20KHZ
حساسیت 88dB
قدرت 150وات
مقاومت 4اهم
chat نظرات (0)
امتیاز
(0 امتیاز)