پخش شروود مدلSherwood SH-351BT

‎تومان840,000

مرجع: SP00387

پخش شروود مدل SH-351BT

شاید در یک خودرو اسپیکر و باند تاثیر زیادی در کیفیت صدا داشته باشند، اما آیا پخش صدا بدون داشتن یک پخش کننده و ضبط خوب و باکیفیت امکان پذیر است؟ قطعا که نه. چرا که ضبط خودرو پایه و اساس پخش موسیقی در خودروست. به همین دلیل خرید پخش کننده باکیفیت می تواند لذت شنیدن موسیقی را در خودرو چندین برابر کند. اگر به دنبال یک ضبط خوب برای خودروی خود هستید ما برند شروود را به شما پیشنهاد می دهیم. شما می توانید برای خرید پخش کننده خودرو شروود مدل SH-351 با قیمت مناسب و نصب آن روی خودرو از طریق اسپارک دیجی   اقدام به خرید نمایید.

رنگ:

تعداد:

موجود است

ارسال سریع

ارسال سریع

کلیه سفارشات کمتر از 24 ساعت ارسال میشود

ضمانت اصالت

ضمانت اصالت

تضمین قیمت و اصالت کالاهای خریداری شده به مدت یک هفته در اسپارک دیجی

بازگشت وجه

بازگشت وجه

ضمانت بازگشت وجه تا 3 روز

کیفیت ارسال

کیفیت ارسال

شما سفارش خود را بدون هیچ گونه آسیب دیدگی دریافت می کنید

پخش کننده خودرو شروود مدل SH-351

  • حتما به سراغ برندهای معتبر و مطرح بازار بروید. طمع نکنید و به خاطر کمتر هزینه کردن به سراغ برندهای درجه ۲ و ۳ و غیرآشنا نروید.
  • مورد بعدی که در خرید ضبط خودرو باید به آن دقت کنید، توان خروجی دستگاه است. این توان حداکثر بلندی صدا را نشان می دهد که از طریق اسپیکرها پخش می شود بنابراین به خود شما بستگی دارد. پیشنهاد می کنیم حتما توان خروجی موردنظر از توان اسپیکرها کمی بالاتر باشد. چرا که اگر بعدا قصد ارتقا سیستم صوتی را داشتید بتوانید بدون عوض کردن پخش کننده این کار را انجام دهید.
  • تعداد پورت های ورودی و اتصالات را مدنظر قرار دهید. در واقع درگاه های ورودی این امکان را به شما می دهند که در سریع ترین زمان ممکن بتوانید محتوای صوتی خود را به ضبط خودرو منتقل کنید.
  • از دیگر ویژگی های جذابی که در ضبط خودرو وجود دارد، امکان پاسخگویی مستقیم به تماس هاست. به این صورت که می توانید تلفن همراه خود را به پخش کننده متصل کنید و در هنگام تماس گوشی از طریق ضبط خودرو به آن جواب دهید.
مرجع
SP00387
جدول اطلاعات مقادیر
قابلیت جدا شدن پنل دارد
پورت USB دو عدد
بلوتوث دارد
پورت AUX دارد
بیشینه صدای خروجی 4 – 60 وات
امکانات دیگر آی سی بزرگ
کارت حافظه - iOS
قابلیت پذیرش دیسک ندارد
chat نظرات (0)
امتیاز
(0 امتیاز)