DSX-GS80 پخش صوتی سونی Sony (گارانتی زرین الکترونیک امید)

‎تومان11,888,000

مرجع: SP00380

پخش کننده خودرو سونی مدل DSX-GS80

GS80BT سونی محصول سری DSX حرفه ای ترین سری از پخشهای سونی می باشد. نکته قابل توجه وجود 4 خروجی 100 وات در این پخش می باشد هر خروجی این رادیوپخش 45 وات RMS دارد و می توان گفت GS80 تقریبا آمپلی فایر قدرتمندی دارد که درون هیچ پخش دیگری نظیر آن دیده نمی شود.

رنگ:

تعداد:

موجود است

ارسال سریع

ارسال سریع

کلیه سفارشات کمتر از 24 ساعت ارسال میشود

ضمانت اصالت

ضمانت اصالت

تضمین قیمت و اصالت کالاهای خریداری شده به مدت یک هفته در اسپارک دیجی

بازگشت وجه

بازگشت وجه

ضمانت بازگشت وجه تا 3 روز

کیفیت ارسال

کیفیت ارسال

شما سفارش خود را بدون هیچ گونه آسیب دیدگی دریافت می کنید

پخش کننده خودرو سونی مدل Sony DSX-GS80BT

آمپلی داخل دستگاه GS80BT از حرفه اي ترين آمپلی فايرهای داخلي شركت سونی استفاده شده است. با توجه به این مشخصه این پخش سونی برای کسانی که دنبال گرفتن کیفیت صدای خوب بدون نیاز به آمپلی فایر هستند گزینه کاملی محسوب می شود. این پخش سونی دارای 10 باند اکولایزر می باشد. تمام فرکانسهای صدایی را تقریبا بصورت کامل برای شما پخش کند. این پخش قابلیت پخش موزیک کانورتور 24 بیتی با سیگنال به نویز 120 دسی بل دارد که برای یک رادیوپخش شفافترین صدای ممکن می باشد. یکی از مهمترین کارایی های این پخش برای کسانی است که دنبال استفاده از سیستم حرفه ای هستند, GS80 خروجیهای 5 ولت دارد! 3 جفت خروجی 5 ولت که تقریبا برای هر پخشی بی نظیر می باشد و برای راه اندازی هر سيستمی گزينه عالی به حساب می ايد.

صفحه نمایشگر آن ال سی دی نقطه ای کامل ونور زمینه آن LED می باشد. پنل این محصول قابل جدا شدن است و شما می توانید هنگام خروج از خود را آن را همراه خود ببرید. سایز اختصاص داده شده به آن 1 دین می باشد همچنین قابلیت تغییر رنگ پنل و نمایشگر چند زبانه را دارا است. ابعاد در نظر گرفته شده برای آن 178×80×177 میلیمتر است. ظاهر زیبا و منحصر به فردی را برخوردار است و نصب بسیار آسانی را دارد. قابلیت تغییر رنگ جزء ویژگی هایی است که باعث می‌شود ظاهر ضبط در داخل ماشین جذابیت چند برابر داشته باشد.

دارای 10 باند اکولایزر و فاصله پورت USB و AUX مناسب را دارد. از دستگاه آیفون و اندروید نیز پشتیبانی میکند. از دیگر مشخصات آن سه خروجی آمپلی فایر 5 ولت و کنترل صدا برای iphone در این محصول وجود دارد. ضبط سونی مدل DSXGS80BT دارای چهار خروجی پرقدرت 100 وات می باشد همچنین دو عدد پورت USB (جلو و عقب) و پورت AUX از جلو را دارا است. این دستگاه قابلیت اتصال به اینترفیس را دارد و بازیاب صدای پیشرفته برای صدای بی سیم بلوتوث را برخوردار است. داشتن دکمه Extra Bass باعث شده که قدرت را در پخش موزیک ارتقاء دهد و بیس عمیق تری را ایجاد کند. این ضبط قابلیت نصب آمپلی فایر را دارد. قطعات صوتی به کار برده شده در آن به طور تخصصی می باشد همچنین مرورگر موسیقی و کنترل صدای چرخشی از دیگر مزایای پرطرفدار این محصول می باشد. رادیو پخش سونی DSXGS80BT از فرمت FLAC پشتیبانی می کند.دارای رادیو می باشد. این ویژگی های خاصی که ضبط SONY دارد باعث عملکرد بهتر دستگاه می شود.

مرجع
SP00380
جدول اطلاعات مقادیر
سایز DIN 1 دین
قابلیت جدا شدن پنل دارد
نوع صفحه نمایش نمایشگر ال سی دی نقطه ای کامل
رنگ صفحه نمایش LED
سفارشی کردن رنگ اختصاصی (بیش از 210000 رنگ)
پورت USB دارد
تعداد پورت USB دو عدد
بلوتوث دارد
فرمت های قابل پخش پخش /AAC/WAV/WMA/MP3 و همچنین FLAC
اقلام همراه دفترچه‌ی راهنما کنترل سوکت
سایر امکانات بازیاب صدای پیشرفته
مرورگر موسیقی
وجود دکمه اکسترا باس (Extra Bass) جهت افزایش قدرت در پخش موزیکها و ایجاد بیس عمیقتر
جنس توییتر سوپر تیونر 3d
قدرت 100×4 وات
امکانات دیگر اکولایزر گرافیک 10 باندی
طرح عدم تولید گرد و خاک
قطعات صوتی تخصصی
نمایشگر چند زبانه (انگلیسی، اسپانیایی، پرتغالی)
قابلیت پذیرش دیسک ندارد
chat نظرات (0)
امتیاز
(0 امتیاز)